دوره 3، شماره 1 - ( 10-1392 )                   جلد 3 شماره 1 صفحات 69-68 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Javed M, Wilson-Jones N. Facebook Platform as the Social Business and Marketing Model for Cosmetic Surgery: An Online Study. WJPS. 2014; 3 (1) :68-69
URL: http://wjps.ir/article-1-93-fa.html
Facebook Platform as the Social Business and Marketing Model for Cosmetic Surgery: An Online Study. مجله جهانی جراحی پلاستیک. 1392; 3 (1) :69-68

URL: http://wjps.ir/article-1-93-fa.html


چکیده:   (6381 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1392/8/20 | پذیرش: 1392/8/20 | انتشار: 1392/8/20

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله جهانی جراحی پلاستیک می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | World Journal of Plastic Surgery

Designed & Developed by : Yektaweb